Hej hej :)

Welcome Welcome!!! dehär e min nya blogg!!!! mega glad. Ska skriva vad som händer lite här och där. Olika nyheter... och ska skriva som en slags dagbok oxåå =P

Let's begin!! höhöhööhhö

I lördags vare Sverige mot danmark och chile mot colombia... hur de gick.. jadu för sverige gick de piss 1-0 till danmark.. även om de hade DEN STORE ZLATAN.... som jag inte gillar alls...
Men för chile gick de bra, 4-2 till Chile =D wooohoooo!!!  vi kommer att komma till FinaaAAL!!.. förutom att colombia gjorde de första målet, och deras andra mål var självmål av chile.. korkaaat I know... men de klara sig till slut!!!! x''D Äntligen moahahah.

Chile kommer köra mot Ecuador på onsdaag... hehe hoppas de vinner!! :D saken är den att alla kommer typ samlas i plattan efter matchen (alla chilenare typ xD) för att typ fira att de har gått så låångt i VM :)

Jag har lagt märke till att jag e väärsta sminkfreaket!!! kollar på en tjej i youtube som ger tips om smikning och sånt. Bubbs = http://www.youtube.com/user/bubzbeauty?blend=1&ob=4    rekomenderar henne högt!! =)

Jag skulle ha pluggat till ett prov imrogon men seriöööst... jag e sjuk..pallar inte... :'( 
kommer nog få göra omprov.. + att jag fick feber idag... njeeee smart att gå till skolan imorgon?? Tror inte det..

hare bra!!
 
Kramiiisaar

Janetiizz!!
4-2 Till Chile =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0