LoooVVV på måndaaag :D

<---- gaaaammmaaaaaalll biiild!!!!!


DET ÄR ETT NÄSTAN LOV!! :O
vi ska till skolan på tisdag för att vi ska lyssna på massa gubbar som ska prata om konst och stuff.. kind of meaningless I know. Men man måste gå för att min mentor fick för sig att DET SKA VARA OBLIGATORISK!!! vad i..? vf??? vi BORDE HA LOV! ufff.... på onsdag klagar jag inte =D vi ska va på 2 museum + en dansmuseum om rysska balletten :D antingen skulle vi se dem dansa eller så skulle vi typ dansa hahahah men aja ser fram emot deeet!!

Min systeerrr gör en äppelpaj just nu MMMmmmMMMM goooottttt!!!!!!! ='3

Saknar en person just nu.. har tänkt på den personen hela tiden.. önskar kunde se dig igen :(

JAG HADE KLACKAR PÅ MIG!!! i mötet hadde jag klackar på mig!! haha!!! awesoome!! 9cm!! och fortfarande fanns de people som var längre än mig :O awesooome!!!
 
nu spelar Real mot Sporting...... ska jag se eller inte?? hmmmm... jag vet inte.. real eller sportingär inte mina lag i alla fall men jag ger resultaten sen i alla fall för er som gillar dem :)


krammiissaarr!!!

Janettiz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0