Hej Hej igen :D

De e ganska mycket som hänt nu på sistone.. men som jag inte riktigt pallar berätta... :P
har engelska prov imorgon.. typ.. igen.. och jag glömde böckerna i skolan haha greitness =w=
argh... engelska e inte direkt min grej :S
Nu ska vi prata om något helt random! en ansiksprodukt! Grön Te! haha jaa.. de har ju sagt att grön te är bra för hälsan men huden då?? den måste väl göra något åt huden också! Så Bubbs från bubbsbeauty på youtube kom på hur man kan göra det :D hahah jag har testat och de har funkat jätte bra! :D Lenar upp huden.

How to: Green Tea Facial Scrub Tutorial (detox your skin)

'
ska skicka länken åt er (OBS! allt hon säger är på engelska):http://www.youtube.com/watch?v=DPhDkXCg3j8
Här kommer en annan hud kräm mot acne:

DIY Acne/Scar Reducing Mask & Toner

en som man också kan göra hemma som det står tar bort acne och ärr typ hahah fett bra! har inte testat det än men de syns den e bra :D speciellt alla kommentarer som säger att de funkar. 100% naturellt såklart ;)


http://www.youtube.com/watch?v=e--d_n073pc&feature=related
OBS!!! innan ni gör dom här 100% naturella krämen så kolla innan på ingredienserna att det inte finns något som ni är allergiska mot ;)

Det var altl från mig! Puss och kraam
Janettiz<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0