I'm back! :D

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
Yes yes I know. har vart bort ett ganska låångt taaag. Men de gör ingee!! för gissa vaaad!!! nu e min internet fixad!! hihihih grattis miig! ska berätta vad som hänt! Barca vann hela grejen! helt awesome! hohoho
Vad mer som har hänt?? joo.... jag gick och såg Alvin och gänget 2 med familj och väner och de hände något som bara händer 1 gång på miljonen... O.o... jo allt på grund av den här individen:
Varför??? jo! 5 skäl till det!
1: hon är lång (jag är lång...1.70)'
2: hon har glasögon(jag har glasögon!!! O.o)
3: hon har lila på sig(jag hade lila kläder på mig just den dan xD)
4: hon har uppsatt hår(som jag typ nästan alltid)
5:......hon heter JEANETTE!!!!
.... no comment...
I söndas gick jag till disney On ice hihihihihihihhihihihhih helt underbaaaar!!!! Love it! I'ts awesome!!! totally hohoho rekomenderas högt! :D
see ya pözzzzzzzzzzzzzzzzz
Jeanettiz :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0