HöhöhöhööHÖHÖHÖöhöh

Yo!!!! lo ke pasa essssss att jag inte har haft tid med bloggen njeheheh har varit en la prediii väldigt länge och så så jag pallar inte skriva ;D
JUUUUSTE!! real madrid matchen.. hmmmmm glömde skriva resultataet.  A här kommer den!!!! 1-0 hahahahah men jag kommer inte ihåg vem av dem som vann.... MÖÖÖRF!!

AJA heheheh gick till en slags klubbkväll i mace up store..... I LOVE IT!! bästa platsen everrr.. kan kosta lite pengar men de e vääärt det!! jag svär och lovar!!!! till alla er smink-freaks!! make up store bättre än kicks!!! skriv ner det!!! Imron ska jag se This is IT!!! så spännande!!! arghhhh!!!!!!!

aja puss!!! <3333

kramiisaar!!

Janettiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0