What to do?

Jag ska göra om hela mitt rum. Måla om, köpa nya möbler, kasta saker... alltså.. the whole thing!!
Det kommer bli så spännade att få se resultatet sen... hehee har en massa ideer!!!

Sen är det så faktiskt att jag e sjuk.. hade typ 38grader feber. Vill till skolan imrogon men det ser vi då, har bara en lektion. Jag orkade inte enss göra ett arbete eller plugga alls... har variit sååååå trött! Jag kunde inte ens gå till mötet idag på grund av det.. ARGHHH!! ville gååå!!!

Jag har typ sovit 60% av dagen. eller 70%... almost all the day...  Vilket e tråkigt.. tycker inte om att sova så mycket.. med andra ord jag är sjuk =P

JuuuusTEEE!!!!! hahaha jag skulle säga att det var clauuditooo min cuñaditoooo som hjälpte mig med bloggen och han blev lite sur för att jag inte skrev det hahah jaja TACK!! tack så mycket cludde bla bla bla! :D Now we are even. höhö

Jag har lagt märke till att jag är beronde av att knäcka mina fingrar. Har du gjort det en gång kan du inte sluta! de e bara så.. de kommer automatiskt upp i huvudet. Det stör mig väldigt MUUUCHOoooo!!!

Vinterns tränd: STICKAT! abooouuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!! har ni sett kläderna som finns i Kapphal???? alltsåå.. that's the SHIT! de bara snyggt med stickat, speciellt tunikor eller cardigans =D jag köpte en stickad mössa i kapphal.. alltså.. bästa plejset att köpa på. min mössa kostade 79kr :D Sen draga vi till Stadium där jag köpte svarta vantar... ett gott råd? : KÖP ALDRIG VANTAR I STADIUM!! min dröjde inte ens end dag och de var redan sönder   :(   men varma vare i alla fall =D  de var dyra oxåå!!! 130kr! Kunde inte lämna tillbaka dem för kassörskan kastade bort prislappen när jag sa att jag ville använda de at once :O
men aja.. sålänge de e varma.. får nog nöja mig med att sy dem ;)

Hade gött!!!

kramiisaar!!

Janetizz ;D

Från Gina Tricot. Ett måste!!! =DSvart Cardigan. GinaTricot!! Ett Måste!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0